Sunday


Hejsan bloggen.. haha nä skoja! Men hej på er, (ni få som läser min blogg)
Idag har de inte hänt mkt. Vaknade upp hemma hos J. Haha cyklade hem till han inatt klockan fyra eller nåt xD snabbt gick de även fast jag var typ full som en kastrull? Men men. Vaknade hos hon honom och låg o degade.. Sen fikade vi med hans familj eftersom Jonas fyller år idag.
Blev lite tv-tittande sen drog vi hem till min mammi och åt tacos (:
Mormor och morfar kom förbi en sväng med. Morfar satt sig vid datorn och hade musen i luften och trodde att de var så man använde den? HAHA, lilla moffa...
Har precis kollat klart på Ensam mamma söker nu.
Nu blir de nog mer tv-tittande, vad ska man annars göra en söndag?

Förresten har en väldigt sorglig sak att berätta med.
MIN MOBIL ÄR DUM I BOLLEN OCH FUNKAR INTE :(
När jag sätter på den och ska ladda den så står de för de första "Sätt i rätt usim-kort" och sen när jag ska ladda den så står de "Batteriet kan inte laddas. Sätt i ett sony ericsson batteri" ? Åh blir så lack!!! Mobilen är fan inte ens gammal och de blir så här? Och har inte tappat den nu eller nåt heller utan de bara blev så efter att jag hade sms:at lite imorse? -.- ¨åhhh
Så medans den åker in på lagning och så så får jag ha den gamla nokian jag hade innan med en fet j*vla spricka över hela skärmen..


Så här ledsen är jag! typ.. buhuu min baby :(

Nä nu blir de tv:n.
Puss & gnatt!
/ A~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0