Ska man orka....

....att börja blogga igen? De är frågan. Ibland orkar jag i flera månader och ibland orkar jag bara nån vecka eller något? Som många i bloggvärlden och besökare tror att man bloggar för bli känd så är VERKLIGEN inte så för mig. Jag bloggar för att kunna skriva av mig om vad jag vill och för att skriva vad jag gjort under dagen. Och sen får den som är intresserad av mina tankar och vad jag har gjort under dagen läsa de om dom vill :). Men men ska nog göra ett försök att börja blogga igen.. Lite smått ialf? (a)

Just nu mår jag inte alls bra ialf. De vet nog dom flesta som känner mig. Och dom vet också vrf så. Orkar inte ta upp vad de handlar om.
Men jag är för svag att göra något åt de, och de suger... Men men livet kan inte alltid vara lätt någon måste de väl suga riktigt hårt med. Är van faktiskt? haha.

Aja idag vet jag inte vad som händer, antingen så följer jag med J till någon muppfest eller så hittar jag på något annat.

Om jag ska berätta vad som har hänt på sista tiden så har jag väl inte så mkt att komma med eftersom jag har glömt bort de mesta typ :p haha. Men en sak som jag kan nämna och visa bild på är att jag har färgat håret. De ska bli brunare men än så länge så är jag mest rödbrunhårig. Men imorgon blir de ändring på de!

Börjar tycka att jag passar i de faktiskt (:

Nu ska jag börja fixa mig lite och så.

C ya maybe again ;]
;* / A~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0