Bästa dagen i veckan, lördag! <3


Yes. Äntligen lördag :D! Jag och mina tjejer har gått o längtat efter den här dagen hela veckan fan. Idag händer de en hel del.. Vid två hämtar Soffa upp mig och Mikan, sen åker vi hem till Soffet och färgar och fixar håret med även Emmet med! Lösnaglar blir de nog med. Vi ska även försöka få emmas gamla löshår passa in till mitt hår.. När de är färgat då. Haha får se hur de går :) Vi ska även laga mat tillsammans med tror jag. Lotta kmr kanske senare med.
Men men, har nyss tagit mig en dusch och ska nu göra mig iordning lite smått.
Ikväll blir de ju fest med hemma hos Chadde ;D och efter de blir de Palladium (som vanligt :$)


Lips like sugar*

Nä nu måste jag öka takten!
PUSS på dig, puss på er.
/ A~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0