Torsdag redan..


Hej! Redan torsdag och om 9 minuter är de fredag.. (Från den tiden att jag skriver de nu då)
Idag har varit en rätt så bra dag.. Kunde dock inte sova inatt så stannade hemma idag med :$
Har städat mitt rum idag, så creed till mig! Senare åkte pappa och jag o köpte vantar o foundation åt mig =) höhö, tack pappa!
Kvällen bestod av dansssssss<3 Nu kan vi hela dansen samtidigt som de ser bra ut. Eller hyffsat iaf? haha.
Nu sitter jag här med en kopp varm choklad och tänker på allt och ingenting. Tänk vad allt kan förändras på en vecka, 7 dagar bara? De är sjukt...
När jag tänker att de snart är vinter=jul så blir jag depp, vill inte ha vinter o allt de där stöket. Vill ha sommar igen, va ute o sola och bada med mina underbara vänner och bara leva livet. Men nej önska kan man men de går fan i mig nästan aldrig i uppfyllelse... Nä nu ska jag sluta skriva ner vad jag tänker för då kommer jag sitta här hela natten skulle jag tro ;o

Ska kolla på Mammas pojkar nu och sen ska jag lägga mig. Imorgon blir de skola! Har lovat både mig själv och pappa de.
pössssssssssss

I can do it.
/ A~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0