Snart fredag :)


Praktikdag 2.. Trivs lika bra som förra gången jag var där så de känns skönt. Körde på rätt bra idag och de fanns faktiskt nåt o göra typ hela tiden. Men man blir fan trött av att springa fram o tillbaka osv, tro de eller ej ;p
Ska snart åka till Lotta o umgås lite med henne innan vi drar ner till dansen, GÖÖÖTT :D dansa gör en verkligen glad! Hur ledsen du än är så mår du mkt bättre när du får dansa lite ;D tkr jag iaf!
Den här veckan har varit rätt så bra faktiskt, inte så mkt ångestattacker och har haft för de mesta ett leénde på läpparna, creed till mig! :) Var på unga vuxna igår också och fick prata med två "damer", man märker att dom kan vad dom jobbar med om man säger så, förstod mig hela tiden och kom med bra tips osv. Jag behöver de här, även fast jag inte mår så dåligt just nu så behöver jag de, prata om allt som varit, som händer osv :)

Imorgon är de fredag. Efterlängtat! Vet inte riktigt vrf, eller jo för att de är helg men vet inte riktigt vad de blir av av den här helgen :p har lite olika alternativ så vi får väl se.
Nä nu ska jag ta mig en frukt o sen åka bort till Lottapotta :)

PUSS på er och tack ni som finns där för mig hela tiden, de stärker mig otroligt mkt! <3
love on you L

/ A~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0