Oh happy day

Nu har jag varit dålig igen på att uppdatera men som sagt så gör jag de när jag har lust o tid så.. Nu är de tisdag den 24 november, bara EN månad kvar till julafton! :D gött mos på de! Idag är de en bra dag. Iaf en så länge :)
Tagit de lungt för de mesta, ska ju egentligen praktisera nu men varit lite strul med de eftersom jag inte ville vara på den platsen jag skulle va på men nu har jag bytt till de stället jag var på förra året så börjar imorgon. Ska bli kul o träffa dom som jobbar där igen!
Har ju dock inte bara varit hemma idag, var iväg med mamma o fixade lite saker med.
Senare ska jag träffa Lottapotta och så ska vi på bio vid sex :) Bröllopsfotografen blir de!

Nu ska jag duscha av mig, sminka mig och lite sånt.


L<3

Have a great day ;)
/ A~

Kommentarer
Postat av: MAndy!

ANNA PANNA :D

2009-11-24 @ 23:25:47
URL: http://juicysugar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0