Måndag och huvudvärk


Hej hallå!
Idag har de varit en seg dag.. Vaknade med huvudvärk, satt för länge vid datorn så de vart att stressa. Pappa kom och hämtade mig som tur var men hann inte ta värktabletter så har gått med dunk dunk i huvudet hela dagen samtidigt som vi var tvungna att stressa runt med att sätta upp lappar om våran gymnasiefest som vi ska ha på fredag. Shit inte många dagar kvar och vad vi fick höra så har inte så många köpt biljetter än? Fan kom igen nu, köööööööööp!!!
Men men. Snart ska jag åka o hälsa på mamma som ligger inlagd på sjukan.. Problem med mensen och där av får hon grymt ont i magen, tkr så synd om henne :( Kan dom inte bara få bort mensen så hon slipper lida? Ska bli skönt o träffa henne iaf :)
Efter de får vi se vad som händer, ska iaf sova med min Lottapotta ikväll som jag har saknat ihjäl mig efter! hihi.
Och imorgon ska vi ju va på något ålderdomshem och servera dom för dom har funnits i 10 år nu eller hur man säger? Haha väldigt kul, not.

Aja nu ska jag ta mig ett dussin panodil o vänta på att Stefan kmr o hämtar upp mig.
Hoppas ni har de bra (ni få som läser min blogg)


Kramar Anna panna.

/ A~

Kommentarer
Postat av: <3

<3

2009-11-16 @ 22:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0