Kul kväll hemma hos Mandy!


Jaha rätt så slut efter en dampig kväll hemma hos Amanda.. Ätit tårta o druckit kaffe, spelat tv-spel som var väldiiiiiiigt tråkigt för de gick inge vidare för mig :( men sen sjöng vi lite singstar med o då var de ju jag som var kingen över de hela så klart! Sitter nu här o vet inte riktigt vart jag ska ta vägen.. Massa olika hundra tankar far genom huvudet , både bra o dåliga? Men men sånt man får leva med. BLÄ. Tycker inte om att vara glad ena stunden o sen andra så är man som ett nervvrak o vet varken ut eller in?

Nä nu ska jag sitta här ett tag till sen blir de bums i säng för imorrn är de praktik som gäller!

Puss på er!
/ A~

Kommentarer
Postat av: Mandy

haha nae men anna det är inte lätt att vara liten och dålig xD :D

2009-11-25 @ 12:46:54
URL: http://juicysugar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0