12/11 nattbloggar


Jaha, nu var de ett tag sen man uppdaterade sig här i bloggen.. Jag har väl bara inte haft lust för de så. Men nu fick jag lust att skriva lite..

Ni som känner mig vet ju vad som har hänt senaste tiden och de riktigt svider i mig.
Jag som tog upp de, men nu vill du inte. Jag vill, jag vill inte? Men jag måste väl bara ta de som de är. Kan inte göra nåt mer åt de. Jag mår dåligt, jag mår bättre och så håller de på.. De går inte riktigt förklara hur de känns :s Drf väljer jag att inte förklara heller för de skulle ta för lång tid att skriva ner.
Men en sak vet jag i alla fall. Och de är att jag är mycket starkare än förra gången! Ångesten är där men jag kan kämpa med den nu. De kunde jag inte då. Jag vet (för de mesta) hur den ska tas.
Dock är de riktigt jobbigt att jag måste vänja mig vid att sova själv och att bli mer självständig :/ saknar dig ju så förbannat där..
För att få mer hjälp ska börja gå till nåt som heter "unga vuxna" några ggr i veckan. Typ som terapi. Känns bra att ens doktor bryr sig så mycket och vill att man ska må bra! Tabletterna hänger kvar men de kmr dom göra så länge jag mår som jag gör. Och ni kan säga vad ni vill men de är inte så lätt att bara kasta dom i sjön o sen gå vidare. Då vet ni inte.
Men men nog pratat om de, blir bara mer depp när jag pratar för mkt om de.
Aja, nu ska jag lägga mig. Blir nog skola imorrn, kanske.


Jag kommer alltid älska dig<3.

/ A~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0