Torsdag, snart helg!


Så vare torsdag.
Praktik, mikan var sjuk så fick vara själv hela dagen ;<
Gjorde 2 fula cheesecake, en morotskaka och lite andra grejer. Var nog inte min dag idag. Först så jävlades de med massa saker och sen ville inte cheesecaken stelna, men till slut gjorde dom de. Men fan vad  trött jag var när jag kom hem!
När jag kom hem la jag mig på golvet för så trött var jag ;p

Under kvällen har jag och bubbin badat, mysmys<3
Sen inget mer typ.

Trött och ont i huvudet har jag :|


Sommar sommar sommar (8)
Åhhhh jag vill ha sommar nu!
Sola, bada, resa, tjäna pengar och sist men inte minst, MIN 18-års dag!! längtar ihjäl mig!
Fy fan vad kul jag ska ha då, och hoppas mina nära och kära kmr med på krogen (dom som kan) och röjjer gärnet med mig då! :D gaaaah GE MAH 29 juli :D:D:D:DD
De tråkiga är att de är typ 2månader och 15 dagar eller nåt kvar, men eftersom allt annat går snabbt så får man väl hoppas på att dom månaderna också går snabbt!

Aja nu har jag babblat lite om min längtan. Nu ska jag mysa ner mig med bubbin och glo på tv:n

Bild från i somras!                                                                            


PÖSS PÅRE!

/ A~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0