Torsdag och Lottapotta har åkt :(


Jahopp då var de redan torsdag. Denna vecka har gått riktigt fort som alla andra gör tkr jag :o
Varit på praktiken till 3. Fick mkt gjort idag med ;D

Lotta skrev för en stund sen att hon skulle gå på planet så nu har hon åkt :'(
Jag kmr dööööö av saknad känns de som.. Bara att ha tanken av att hon ska vara borta i
2 veckor gör att jag redan saknar henne som bara den :( Hoppas två veckor går lika snabbt som alla andra veckor gör!

Ikväll ska jag följa med Ronja och Johanna på modevisningen som är på gymnasiet. Ska bli kul!
Sen ikväll kmr bubbin till mig och sover med mig :)

Skriver sen igen kanske!

Låt tiden gå fort, kom hem Lotta!

/ A~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0