Tors, fre, lör, sön.


Har varit lite små lat dom senaste dagarna så har inte haft orken till att blogga men nu är jag här igen så skriver lite om varje dag som jag inte har skrivit om/på.

Tors: Då var de valborg igen! Var hemma från praktiken idag igen. Lite små sjuk typ ;s Senare kom Lotthis och så fixade vi oss för kvällen. Vart lite panik innan kvällen där för helt plötsligt hade vi ingenstans att va. Men de fixade sig efter många om och men så vi hamnade hos Fregge. Efter de tog vi en taxi till öb och skulle sedan gå till antingen en eller en annan. (säger inga namn) men nåt som förstörde en stor del av kvällen var att jag och min man började bråka.. Men efter mkt skrik och tårar osv så vart vi sams. Vi skulle då gå till en men gick ist till en annan xD där sög de och när vi skulle gå till stan så ville alla gå till Club 9 ist. Och självklart kom ju ALLA t.o.m dom under 18 in förutom jag som snart fyller 18 :) . Så jag fick stå där och vänta på folket medan dom var inne o roade sig där -.- Men sen kom dom ut och vi gick vidare till Åhmans. Där sög de så vi gick vidare till corner och drog ett sånt fylle käk där ist ;D Sen gick jag, Lotta och Jonathan hem och sov (:

Fre: Vaknade med mupparna och vi käka frulle. Eller jag och Bubbin gjorde för Lotta var så bakis så hon ville bara hem, haha! Sedan låg vi och bara degade hela dagen men till sist hoppa jag in i duschen och fixade till mig. Bubbin och jag drog till coop och köpte lite gottigotti och sen drog vi hem till honom och käkade. Sen vart de bara mysmys hela kvällen :)
Lör: Vaknade upp brevid en "död" Jonathan som vägrade att vakna. Blir nästan lite rädd när jag ska väcka han, han blir så arg xD Men när jag hade fått upp honom så gick vi och käkade frukost och sen dega vi ännu en HEL dag i sängen... Senare på kvällen bjöds de på grillat hemma hos Jonathan och de smakade mums mums! Efter vart de åter igen tv:n ;p Lotta kom och vi kollade lite mer på tv:n sen gick vi ut en sväng till corner där hon käkade lite. Sedan gick jag och bubbin hem till han igen och så kollade vi IGEN på tv HEHE. Men alltid mysmys med min Bubbin :)

Sön:
Söndagen började med sura miner från herr Söderblom och de gjorde inte mig glad.. Men till slut gav han sig och vi myste ännu en dag framför tv:n. :o På kvällen begav oss hem till mig och kollade på Parlamentet och ngn film. Sen vid ett-tiden ngn gång när vi skulle sova så började sj klart min hosta komma fram mer och mer. Hostade hela natten så vart ju knappt nån sömn på den natten -.- ÄCKEL HOSTA! Så har dom senaste dagarna varit! ;)

/ A~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0