Skön&grön måndag!


Praktik klockan tio. Jag, Mikan och Pim jobbade på som fan ihop och vart klara med allt till klockan halv ett ;D inte dåligt de. Efter jag hade slutat drog jag hem till Emelie en stund och hängde där med Ronja, Ally och Emilie så klart.
Drog hem och käka sen övningskörde faktiskt! :D Första gången i hela mitt liv som jag satt framför ratten och körde helt själv! De gick faktiskt bättre än vad jag hade förväntat mig men kanske också berodde på att jag körde med pappas bil som de är automat i. Men kul vare ialf och de ska bli ett roligt men nog lite svårt äventyr att lära sig köra med växlar och allt. Men om alla andra kan lära sig köra så borde väl jag också lära mig de förr eller senare.

Nu är Bubbin här och han ligger o läser i min bok som jag har tänkt att börja läsa. PLUS att de är en tjejbok, men han är ju som han är så.. xd
Är trött som fan så skulle vara skönt o bara lägga sig i sängen o somna nu men vill ju gärna se på ballar av stål så kmr nog hålla mig vaken till efter de med.

Imorrn är de ju praktik igen, fast vid nio. Pim (som jobbar där) sa idag att de är bara o ta sallad o så om vi vill ha o äta till lunch ist för och åka hem. Haha säger hon nu men men bra de, och gott också. Finns ju inget godare än sallad där man får välja helt själv vad de ska vara i :D

Nu är det 10 dagar kvar, de låter inte mkt men sen om man tänker att de är hela den här veckan och nästan hela nästa vecka kvar så dör jag inombords 3 ggr. Vill att Lotthispottis ska komma hem nu, ialf att de ska vara den 21 maj nu!
:(

Och en sak. Jag tjatar och blir sur för att jag bryr mig om dig, för att jag älskar dig. (nämner inga namn!)

Nu blir de sängen och tv! PUSS
/ A~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0