Onsdag, vidare till mammi!


Hej hallå!
Idag är de onsdag och som vanligt har jag haft praktik. Dagen gick som vanligt snabbt, mikan och jag gjorde dom gamla vanliga mackorna, laxlasagne, pizzor lite annat. Pizzorna vart grymt snygga! Men de var ju bara för att kompis och kompis har gjort dom ;)
Så mkt har de ju inte hänt under dagen än.

Har precis packat färdigt alla kläder och grejer nu så sitter och väntar på att Stefan ska komma o hämta alla 10000 väskor och påsar som de brukar bli.
Igår skrev jag inte så mkt mer, men hade inte humöret på min sida då.. När jag vaknade igår hade jag skit ont när jag kissade och sedan resten av dagen, tror jag kissade typ 50+ ggr, bara igår. Så vart ingen praktik för mig eftersom jag hade så ont och var tvungen o springa på toan hela tiden. Klockan kvart över två fick jag tid hos doktorn, och de var klart att de var urinverksinfektion -.- Fick pencilin och redan på kvällen gjorde de inte ont längre? sjukt vad vissa mediciner kan hjälpa ibland :) Men men ska ialf äta pencilinet fyra dagar till.

På tal om äta, en på praktiken som jobbar där har börjat med en diet som hon säger att man går ner 4-7 kg per vecka, så den ska jag börja med antingen imorrn eller på måndag! Men avslöjar inte vad de är för diet, för då lär väl hela v-viks tjejer gå på den dieten om en vecka xD
Men de ska bli kul o se om de funkar!

Nu ska jag bara lägga ner plattången sen ska jag cykla bort till min mammi ! :)
PÖSS!

/ A~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0