Måndag med Hjärtat <3


Vaknade knappt av väckarklockan idag när den gick igång eftersom jag har legat och hostat hela jävla natten -.- Så stannade hemma idag och även Bubbin (a) Vid ett-tiden kom Ronja-hjärtat och jag hoppade in i duschen och sen fixade jag mig lite. Lite senare kom Jeppe Peppe och gjorde oss sällskap en stund. Kul och se han igen! :D Sen skulle han hem och Ronja skulle fika med sin mamma. Så då passade jag och pappa på att åka o köpa hostmedicin, som är väldigt behövligt dom kommande nätterna. Gick även och hämtade mina sexleksaker som jag längre inte vill ha -.- Men de fixade sig genom att sälja två saker av dom tre till några ;D Sen kom Ronja igen och vi drog ut efter ett tag. Mötte först Liffan och stod och snackade lite med henne och sen Matilda. Drog donken med varsin burgare, MUMS! ;) Väldigt mkt rökning har ingått denna dag med känner jag. Och nu sitter vi här lite smått trötta och väntar på min man som är beroende av att lira. Enligt mig ialf.. Nu kom han! hihi. Så nu blire väl att gosa ner sig med mina små hjärtan och snegla lite på Scrubs :D<3 Natti natti!

 / A~

Kommentarer
Postat av: ronja

Älskar dej!

Och det var mys idag hjärtat :D

OCH DU, haha han på donken!

"ehm har ni någon laddare?" bästa raggnings repliken för idag ;p

2009-05-05 @ 00:13:12
URL: http://ronijak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0