Lördag


Igår vart de party med Lotthispottis och Jossebosse :) Eller vi var först hos Josse sen drog hon till Becca och jag och Lotta drog till Linda där Soffa och Emma var.
Runt tolv tiden drog vi ner på stan och sen förbi Åhmans o tog oss varsin burgare som Soffa var snäll och lånade ut pengar till.
Sedan fick vi skjuts hem. Väl hemma var det ett cp-mongo som inte fattade vad vi menade när vi sa "sluta ringa" för han ringde typ hundra ggr och ville komma o prata med Lotta o massa? xD HAHA stackars pöjk som inte kan släppa en tjej efter typ TRE år... Men till slut vart vi av med honom genom att ringa hundra ggr till han och inte säga ett enda ord, haha!

Vaknade typ vid tolv-tiden idag och så käkade vi lite frulle.
Nu har vi gjort oss iordning och ska snart gå ner på stan och äta en sån jävla feeeeeeeeeeeeeeet pizza ;) haha nämen pizza ska vi äta ialf, mums! Var länge sen för båda så (a)
Senare ska Lotta till Victor och då blir jag ensam så då ska jag gå hem till min SEX bebisar (maja är också en bebis) och gosa med dom. Och förresten, Maja fyller 1 år idag och har redan fått 5 bebisar, inte dåligt inte dåligt!
Men nu ska jag vänta på att Lotta har lockat färdigt håret sen ska vi dra.
Förresten så saknar jag min Bubbin :( men som tur är så kmr han ju hem imorrn :)


Älskar dig världens underbaraste bästa Lottapotta! <3<3<3<3

Pussa pussa!
/ A~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0