Lördag <3


Hej
igår var en kväll med blandade känslor.
Jag, Ronja, Sara  och Emelie satt först hos Emelie och drack lite sen gick vi vidare till en annan fest där vi efter många om och men kom in, fast till utehuset iof x)
Senare gick jag med Patteplutt till Åhmans och checka läget där en stund. Sen fick man skjuts hem av nån random som tur var! Och nej jag åkte inte hem med vem som helst för Albin satt ju med i bilen också :p

När jag kom var ångesten framme igen.. Åh orkar inte med all skit längre fan, vill bara kunna må helt bra igen. Men de verkar inte gå i den här stan, den här familjen, den här människokretsen..
Men men.. de enda man kan göra är att hoppas på att allt blir bra igen. Och jag tänker inte ge upp för jag vet själv att jag är stark om jag bara vill!

Senare idag vet jag inte vad som händer än. Sugen på att festa igen men "no money no funny" :(
Ska va med Bubbin som planerat ialf.
Ronja är här just nu och gör mig sällskap med eftersom min man fortf ligger och sover.

Nu ska jag snart hoppa in i duschen.
Hörs!

/ A~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0