let's pretend cuz it's that what everybody else is do '


Inte skrivit sen i söndags men har inte orkat.. Har nog bestämt för att blogga lite då och då när jag känner fört. Ibland kanske jag gör de varje dag och ibland inte. Det får jag se hur de blir.

Orkar inte rabbla upp vad jag har gjort varje dag heller så börjar från igår.
Eller måste bara berätta! I tisdags hade vi öppet på skolan, kom väl hem typ mellan 8 och halv 9. Bubbin skulle komma till mig men de tog ju ett tag ;o till slut kom han och då hade han köpt massa chips och godis och sånt o sen drar han fram en stor nalle :') så gulligt av han tkr jag! Tack bubbin <3

Men men. Igår vare skola, 8.20-11.20 HEHE Men ingen rolig skoldag, för de första så var jag AAAAS trött och för de andra så äre så jävla synd att människor måste bete sig annorlunda bland folk.. Eller alla gör väl inte de men en person gör de. Det stör mig så jävla mkt, fattar inte vrf? Trevlig mot dom, dryg och kommer med spydiga kommentarer mot mig? Åh orkar inte med sånt.
Alla tror jag mår prima igen. Men de gör jag inte? Då skulle jag väl aldrig fortf ta min medicin?
Känns som att vad jag än gör även om de är bra eller dåligt så får jag någon emot mig...
Och jag tänker inte be om ursäkt? För vad liksom? De enda jag gjorde var att säga åt dig att sluta dryga -.-

Och du, du vill inte ha mig i ditt liv längre. Visst, vad ska jag göra liksom? De enda jag gjorde där var att bry mig om dig. Men du tog de på ett annat sätt och vart arg ist. Orkar inte med de här.. Jag orkar inte krusa för någon som jag bryr mig om och sen bara får skit tillbaka av? Du måste ju veta på ngt sätt att jag har rätt eftersom du blir så jävla arg och måste försvara dig själv hela tiden. De är lustigt jag har alltid fått skit tillbaka när jag bryr mig om nån :s hm kanske bryr mig för mkt då, fast man egentligen inte kan bry sig för mkt? Kanske är för snäll som alla mina nära säger? Aja vene, orkar inte heller. Men du ska veta att jag tkr inte de är kul om vi förlorar våran vänskap helt och hållet nu pga en sak DU måste göra.
Vintern var våran, trodde vi skulle få en sommar ihop också.. Att de skulle bli våran sommar. Men så äre.

FÖRLÅT ALLA FÖR ATT JAG BRYR MIG FÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR MKT.??

Och om de är som jag tror med en annan sak så kmr jag bryta ihop totalt. Orkar inte med de en gång till. Snälla nån gör så att de inte är så! :(

Bye
/ A~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0