Jag är jag.


Jag är inte vem som helst, jag är jag och du ska ta mig för den jag är.
Trött på att ta emot skit hela tiden och sen ska jag förlåta de lika snabbt..
Om du inte är den du var förr, visa de då, jag vill inte ha de som förr och jag vill inte bli som förr.
Låter konstigt kanske, men så är de faktiskt. Har ju sina anledningar till vrf jag inte vill bli som förr heller så. Snälla ska du ha mig vid din sida så får du fan skärpa till dig! Jag orkar inte vara trasan mellan oss mer. De har jag varit tillräckligt.
Älskar dig och de skulle nog bli lika jobbigt utan dig igen men tror inte du vill vara utan mig som jag inte vill utan dig, så snälla kämpa lite mer nu då, som jag jämt har fått göra för oss så mkt. Så här tkr jag, så här känner jag, så här tänker jag, de här är jag.



/ A~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0