Haha!


Måste bara påpeka att jag har en för jävla bra låt (not) på hjärnan just nu men kmr inte ihåg vad den heter eller så :|
Man sjöng den när man var liten typ på lågstadiet eller nåt. Eller man gjorde kanske inte men jag gjorde när jag var så ung och stör mig att jag inte kmr på vad den heter.
De enda jag får fram är "dagarna dom går och går efter varandra, måndag tisdag onsdag torsdag fredag lördag söndag"
Haha jaaaa inte för att jag tror att nån kmr fatta vilken jag menar och tycka att jag är lite smått efterbliven men är över trött och faktiskt lite smått efterbliven enligt mina vänner så aa.. Haha TYST anna HEHEHEH va inget.
HEJ och GOD NATT!
/ A~

Ps.
Langa en comment om ni vet vilken jag menar (a)

Kommentarer
Postat av: Amanda

haha jag minns den! :)

2009-05-20 @ 07:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0