Ge mig helg!


Idag är de onsdag, då är de alltså tors imorrn och sen är de fredag! Jag längtar verkligen efter helg nu. Vet inte vrf, är ju inte tråkigt på praktiken eller så men ah.. Vill bara kunna sova uuuut!

Maja min katt är gravid och vi misstänker att hon alldeles strax ska föda :) åh längtar tills den/dom små söta kattungarna ploppar ut :D
Då ska jag ha en kattunge som bara ska vara min och sen ska jag ta med mig den när jag flyttar hem ifrån. Man märker också på henne att hon ska föda snart för hon verkar så orolig och så.
Bara allt går bra när hon ska föda!


Ialf , ikväll har jag, Jonathan, mamma, Stefan och Mackan kollat på filmen "Allt flyter".
De var mysigt och filmen är ju bra så :) Alltid kul och få skratta lite med familjen!

Men men nu ska jag ut o röka sen göra iordning mig för natten!

Natti natti
;*
/ A~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0