Fredag lördag söndag


Jahopp.. Inte haft tid/lust till att blogga dom senaste dagarna faktiskt så drf jag inte har uppdaterat nånting under helgen.
Men ialf drar lite kort om va som har hänt under helgen.
Fredag: Fick sluta praktiken rätt tidigt, skönt! Drog hem o tog en dusch o fixade till mig lite. Sen kom Jonathan och Fregge förbi så drog vi och festa och lirade lite brännboll med deras kompisar. Efter de drog vi på nån "fest" och var där ett tag. Men bubbin var så trött och hungrig (full) så vi gick och åt på corner och sen hem för att sova.

Lördag: Vaknade upp med min Bubbin jämte mig. Serverades kycklingkorv till frukost, som smakade typ aa inte kycklingkorv ialf..
Senare på dagen lockade jag mitt hår som tog typ en eviiiiiiiiighet.. Så som paus kom pappa och hämtade upp mig så fick jag övningsköra lite :) fan är riktigt duktig på att köra automatbilar! HAHA men de är ju inte så svårt, ska nog inte va så divig när jag ska köra växel bil. Kärringstopp lär de väl bli ett antal ggr. Aja.
Klockan sex plingade de på dörren och då kom bror Johan, Jonas, Tessa, Ingela och Harry.
De bjöds på god mat som mamma och Stefan hade lagat till. Sedan vid 8-tiden drog vi ut. Kom hem vid typ halv ett med en ännu igen FULL Jonathan -.-  Åhh han gjorde mig riktigt arg igår. Men de vet han nog med idag så här efter...

Söndag: Idag har de inte hänt så mkt. Vaknade upp brevid Bubbin igen. Och ovanligt nog han var vaken redan vid halv tio :o .. Låg och myste lite sen åt vi frukost och kollade på Robinsson och Talang.
Nu ska jag gå ut och lägga mig på altanen och sola lite!

PÖSS
/ A~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0