:(


skit skit skit..
orkar inte med det här mer! fan ta tag i era problem någon gång. orkar inte vara den som ska se till att allt är bra för alla jämt och så att ingen blir ledsen hur jag än gör!
Jag önskar bara att allt vart bra för gott. Att dom dåliga perioderna aldrig mer kom tillbaka. Men dom är där, nån gång varje månad.. Önskar allt kunde bli lika bra som förr.

Men orkar inte skriva mer nu för är så less på allt just nu.
Trött på inget, trött på ALLT

Vill bara säga att jag älskar männen i mitt liv, och dom är den bästa människan som finns (pappa), Marcus och Jonathan!
Och macki, jag finns här hela tiden. Du är stark bovin!
<3


Gamma bild på mig och bror.


God natt värdelösa kväll. / A~

Kommentarer
Postat av: ronjaaaaaaa

<3

2009-05-09 @ 16:19:02
URL: http://ronijak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0