Dagarna dom går och går..


Hej kära läsare!
Inte för att de är så många kanske men whatever ;p
Igår vart en kort dag på praktiken. Kom hem till en sovande bubbin och väckte han, sen somnade jag ist (a)
Senare under dagen åkte vi med familjen till netto, rusta och lager 157 ;D Köpte mig ett par små söta skor, två par ballerinastrumpor och en schal (stavning?) på netto. Eller köpte och köpte, fick de av mamma :) tack mammi<3
 På rusta köpte jag en brun utan sol kräm, den är fan as bra, hade den förra sommaren och den var bra då så ;D
På lager fick jag en tunika av mamma som de står mother fucker på och sen vare nån gubbe på typ ;p sen köpte jag själv två par linnen med, men inga märkvärdiga :p Lägger in bilder på sakerna så fort jag har tagit kort på grejjerna.

När vi kom hem gjorde jag mig en sallad och sedan kollade vi på talang :) Klockan tio fick vi skjuts ner till Jonathan där vi sov.

Idaaag hade jag nog inte vaknat alls tänkte jag säga men aa hade vaknat sent ialf om inte Mikan ringde och väckte mig :o Så självklart försov jag mig -.- De sjuka är att jag hade ställt klockan på halv åtta men varken jag eller Jonathan hade hört de så nån av oss måste väl ha stängt av de i sömnen. Men Stefan var snäll och kom o hämtade mig så kom till coop runt halv tio typ. Skulle ha börjat halv nio, attans! Men men, alla har vi våra sega mornar (a)
Praktik dagen gick snabbt som vanligt. Mikan och jag drog hem till mig och satte igång med ett arbete som vi ska göra inom servering.
Gick ju faktiskt bra, även om vi kanske inte gick in för aaaaaallt för mkt som Gittan ville att vi skulle göra. HÖHÖ

Mikan drog och Jonathan kom.
På kvällen var åkte vi o glodde på speedway. Morfar och moster Lena var med också!
Västervik vann som ni säkert vet, wowowoowo ;D

När vi var på väg hem från speedwayen så ringde Mikan och sa att hon hade spytt flera ggr så hon skulle inte komma imorrn på sista dagen på praktiken :( buhuu.. dumma sjukdomar som finns när man minst vill ha dom! Eftersom jag vet att du läser min blogg så skriver jag en liten hälsning till dig Mikan :)
Hoppas du mår bättre snabbare än anat och att du kan komma en stund imorrn ialf. KRYA! Kärlek på dig KOMPIS!<333

På tal om annat. Nu är de bara imorrn kvar sen kmr Lotthis älsk hem :D awwiiiiie! fan vad gött de ska bli! Kmr nog komma lite glädjetårar med (': åhhh längtar!

Nu ska jag lägga mig på soffan eller i sängen och mysa med min bubbin och kolla på 2 ½ men och scrubs.



~*True colours are beautiful*~

Pöss på skinka!
/ A~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0