Äckel söndag


Hej äckel söndag. Eftersom de är söndag så innebär de att de är måndag imorrn och då ska vi tillbaka till skolan, blääääääääää :( vill fortsätta praktisera på färska fisken.. men men
Idag kmr Bubbin hem, eller aa ikväll kmr han. De ska bli mys och skönt att ha han hemma igen. Han sa att han hade vunnit ngt på tivolit till mig, undra vad de kan vara (a) haha

Ska snart äta frukost och sen göra mig ordning. Får hoppas på att Lottis älsk kmr hit och leker med mig idag :)

Förresten. Synd att folk kan förändras så mkt (till ett dåligt sätt) att dom kan bli en helt annan människa och skita fullständigt i sin riktiga vänner som bryr sig för att den är en av deras bästa vän? Och skita i allt annat med för den delen. Jag förstår inte..
Du ska veta att jag kmr alltid vara tacksam för den tiden när du fanns för mig, 24/7 om jag så ville de. Du var den enda som brydde sig på riktigt då. Du hjälpte mig att klättra upp på stegen igen. Så de kmr jag alltid vara hur tacksam som helst för.
Men du hjälpte mig, vrf låter du inte mig hjälpa dig nu? Både jag och du vet att du kan hjälpa mig upp och jag kan hjälpa dig upp.. Men men hoppas du läser de här ialf. Kmr alltid älska dig som en bästa vän! Vad som än händer. Ska alltid finnas där, om du behöver mig vill säga. För du fanns där hela tiden.
Älskar dig vännen och du vet att jag bara vill ditt bästa.

Akon-Freedom lyssna
http://www.youtube.com/watch?v=Sorn-3DHTC8



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0