Trööööött som bara den!


Jaha, nu sitter man här trött som jag vet inte vad.. När vi kom fram till Kalmar så åt vi kebab eller jag åt falafeltallrik men på en kebab-bar ;P Efter de åkte vi över till Öland till Färjestaden. Gick ner till köpstan och gick i mataffären och letade efter dop presenter som inte gick så bra, haha kan bero på för att de inte brukar finnas dop saker i en mataffär men men.. Sneglar lite då och då på nån film som går på 4:an. Ska väl snart sova tror jag eftersom vi måste gå upp klockan sju imorrn bitti och fixa till sig för att sen åka till dopet som är nånstans utanför Kalmar.

Förresten så vill jag lägga några meningar till Oscar (björn gustavsson) som ligger på sjukan i Linköping! :( Åhhh du måste verkligen klara de här! Önskar dig all tur i världen att du blir helt kry som innan igen. Vrf händer sånna här sjuka saker och man kan undra vrf han satt sig framför den där jävla ratten?! :(
Aja, hoppas allt blir bra med dig så snabbt som möjligt gubben!
Vi även jag tänker på dig grymt mkt! <333

Natti natti!
/ A~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0