Tjo!


Tjollahopp!
Har inte skrivit på länge nu IGEN ... dåligt av mig :/
Men men tar lite kort om varje dag.

I söndags var ingen bra dag alls, fick reda på en sak som fick mig att ramla ner rätt så mkt på min stege som jag nästan var uppe helt på.. (Hoppas ni fattar vad jag menar och att jag inte klättrar på nån jävla stege)
Så den söndagen  var tråkigare än aldrig andra och bestod endast av tårar och för mkt av viss sak ;s

Måndag var jag ledig som skönt var, de behövdes eftersom man vaknade med svullna ögon och ont i magen.. Var bara hemma hos Jonathan och duscha o lite sen drog vi hem till mig och kollade film film film typ.

Tisdag vaknade jag med ännu mer magvärk. Försökte ta mig till skolan men efter att fått på mig kläderna så gav jag upp och sa till mamma att jag ville vara hemma. Vart typ bara film den dagen med.

Onsdag vaknade även denna dag med magvärk, så var hemma då med. Minns inte riktigt vad jag gjorde mer än att jag var med Jonathan och sen senare var jag med älskade Lotta :) Hon tog bussen hem vid tjugo över nio och så mötte jag Jonathan och gick hem till han.

Torsdag stannade jag hemma med, pga samma sak HEHE.. Vaknade hos bubbin och lite senare kom Lottapottaälsk och så fick vi skjuts hem. Hände inte så mkt, soft dag bara.

Och så till sist idag, Fredag.
Gick upp typ vi åtta, för vid tio stod begravning på schemat..
Ingerd, morfars brors fru har gått bort så. Hon var alltid så snäll och gav oss barm pengar och så där.. Lita tjatig kunde hon vara men sån var hon :)
De var ett fint avsked vi fick ta av henne så de kändes inte så jätte jobbigt, hon blev ju faktisk 84 år också.
R.I.P. <3
Nu sitter jag ju här va, i köket och Bubbin sitter i min rum och snorar, haha.
Får se vad som händer senare ikväll :)

Puss på er få läsare som tittar in lite då och då ;p

/ A~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0