Tjo!


Oh shiit... Nu är man äntligen hemma, eller kom hem för lite mer än en timme sen men men ;p
Har varit en lång dag i Kalmar idag... Hittade massa fina kläder/saker men man kan ju inte köpa allt när man inte har så mkt pengar i ficken ;< Men jag köpte mig ialf en bikini på Gina, en bikini på H&M, en tunika och ett linne på New yorker och en skit mysig hood-tröja på Bik bok :D och en tung piercing! Nöjd med vad jag fick med mig hem men senare i sommar när jag har lite mer pengar att spendera så blir de att shoppa loss kan jag lova!

Efter stan tog vi bussen till Citygross där vi handlade mat till midsommar och dom andra dagarna vi ska va här på Öland. J*vlar vilken stor affär för att vara en mesta dels mataffär :o... Men efter typ tio min eller nåt så var de redan segt att gå runt där och leta efter sill, skinka o allt vad man ska ha ;p Fick ialf med oss fyra fulla kassar med mat osv hem.

Kollade på Paris Hiltons program förut, shit vilka brudar de är med asså, typ bråkar om allt och ingenting.. Förstår egenligen inte om tjejerna/killarna som är med för att dom vill vara kompis med Paris eller bara för att få va med i tv och umgås med en sån pass känd person..?  Aja, skulle ju inte va helt fel och träffa Paris, men skulle nog aldrig orka med och va kompis med henne, pga olika anledningar ^^

Hm, nu ska vi snart äta kokt kycklingkorv med bröd och sen blir de väl att vänta på att 2 & ½ men och scrubs börjar :)

Förresten, en bra sak att veta om mig.
JAG HATAAAAAAAAAAAAAAAAR VANLIG ÄCKLIG GRIS/RESTER KORV!!!!!!!!!!!!!!!! :)

Puss och god natt!
/ A~

Ps.. har tyvärr inga bilder på kläderna eftersom jag för tillfället inte äger nån kamer och kläderna/bikinisarna jag har köpt inte finns med på internet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0