Tjing tjong!


Igår fick vi gå upp klockan sju för att göra oss iordning för att sedan ta bussen till Hossmo där dopet var.
Dopet gick jätte bra och flickorna var så duktiga och tysta så!:)
Efter vart de fika och sedan efter en stund åkte vi hem till Maria och lekt med barnen.

Vi skulle åkt med en buss som gick vid tjugo över fyra eller vad de var men de missade vi så vi fick gå upp igen och leka vidare med barnen. Nästa buss gick vid halv sju och den hann vi faktiskt med! Kom hem vi åtta typ och då gick jag och Jonathan till affären och köpte mat som vi lagade till åt oss och Gunn sen.

Efter dagen var vi alla helt slut så jag orkade faktiskt inte sätta mig och blogga eller så..
Men nu orkar jag så! ;D

Förut gick Bubbin och ner till köpstan och kollade i några affärer. Fyndade faktiskt bara och hittade en jätte fin väska som de var halva REApriset på så den kostade bara 34,50 kr, haha! Sen hittade jag i skoaffären två par skor som kostade tsm bara HUNDRA kr. Fy fan vad jag är bra på att fynda :D båda paren var de klackar på fast de ena paret var typ korkklackar som var skithöga på och på dom andra var rätt små klackar på som var leopardmönstrade. Skit snygga, ialf enligt mig men inte enligt bubbin.. haha.
Efter de gick vi och åt på en hamburgerbar nere vid hamnen och sedan tog Bubbin en öl. När han hade druckit upp den så började de bli mer och mer mörkt på himlen så nu sitter vi här framför tv:/datorn och glor ._.
Varför kunde inte solen hålla sig kvar hela dagen för?! ;(
Aja, ska ner till köpstan om ett tag igen och kolla i resten av affärerna som jag inte tittade i.

Ni får ha de så bra!
kiss&hug´s
/ A~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0