Tears ~...


Hej eller nåt till er som läser..
Efter donken gick jag och Lotta o kollade i lite affärer, sen satt vi och väntade på att Jonathan och hans vänner skulle komma. När dom kom satt vi utanför kebabmästaren och snacka o så medan dom åt.
Sen kom Lottas bror och hämtade henne o jag och Jonathan gick hem till mig. Packade vad jag skulle ha på mig imorrn och så. Efterom Jonathan tar studenten så måste man ju göra sig lite fin, för senare ska vi hem till honom. Där de kmr massa folk. Plus att Gunn kmr (jonathans mamma) som jag har saknat en massa. Så de ska bli roligt att träffa henne och sen att mamma och hon ska träffas för första gången också! :) Eller dom har ju träffats innan men de var väl när dom var  ungdomar och gick på samma skola ;p.

Något annat som jag inte ser fram emot är att på studenten så "måste" man ju supa en massa och va typ fullast, eller? Aa och jag orkar inte med mer fyllor med dig.. Orkar inte oroa mig mer, vill inte :(  O ge mig inga mer förhoppningar oc löften för vet ändå att du inte håller dom. Just nu bara hatar jag att älska dig, älskar dig så mkt så att jag hatar mig själv.! Fan, och du verkar ju inte bry dig speciellt mkt om att jag mår dåligt av de heller, men men.. Ska inte förstöra din dag som du säger så får väl bli och stå där med tårar i ögonen och glo på eller vänta utanför nån jävla äcklig krog. Åh 1 äcklig månad och 18 dagar kvar tills man får komma in på krogen, lackar att jag ska fylla efter allt...
Gah orkar inte.

Dagens mening:
JAG FÖRSVINNER GÄRNA JUST INATT.

:((((



/ A~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0