Soooool<3


Tju bloggen!
Har försökt att blogga hela dagen men inläggen har inte publicerats? Måste ha varit nåt fel på blogg.se eller så var de bara fel på min blogg? Aja
Idag har vi varit nere på stranden och solat o badat :D Skit skönt! Var dock inte så varmt i vattnet men de fick gå. Doppade mig faktiskt 2 ggr ;)
Efter ett tag kom de massa moln på himlen som täckte för solen så då gick vi hem. Satt här och försökte lägga ut mina inlägg som inte gick -.- Sen gick vi ner till köpstan och fixade dom sista sakerna till midsommar.

Jonathan och jag lagade mat. Det serverades egen marinerad kycling med ris, currysås och sallad. MUMS!
Händer väl inte så mkt mer denna dag.. Imorrn åker jag hem över dagen för de där jävla jobbiga mötet om mitt sommarjobb.. Men åker tillbaka på kvällen vid tjugo över sju och då har jag med mig Lotta också :D Ska bli kul och träffa henne!!! Var ju faktiskt 6 dagar sen imorrn :p Älskar min lotta potta päron pung <3<3!!

Nu ska jag kolla lite på tv eller nåt, hörs sen kanske :)
Kiss & hug's
/ Missana~*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0