Sommar, sommar och sol ;*


Tjohooo! ;*
Idag är de soligt som bara den här i viken :D Och de sägs att de ska va soligt hela veckan, fy fan vad nice!
Jag Jonathan och Lotta ska snart dra ut och sola o bada nånstans :) Väntar bara på Lotta som kmr med bussen snart.

Måste bara berätta om igår.
När vi skulle åka hem från Öland till v-vik så var de en j*vla turk (ursäkta mig) som knappt kunde svenska. Han sa att vi skulle köpa biljett i Kalmar och att han inte kunde ringa till v-vik bussen som var tvungen att stanna på ett ställe i Kalmar för att vi skulle hinna med den -.- Bara för att han var hjärndöd så hann vi inte med bussen hem.. Men efter många om och men så fixade klt en taxi som körde oss ända hem till Västervik, haha :)
Men fy fan vad arg jag var, skulle ha kunnat mördat busschaför jäveln om jag såg han igen.Eftersom jag hade tid vid sju att jobba. Men de fixade sig till slut ialf!

Jobbet var bra förutom att de var jätte lite folk :/ Men de blir ju mer folk i juli, för så är de varje sommar där ute på Lysingsbadet.
Aja nu ska jag fixa mig lite.

Uppdaterar sen igen kanske.
Kiss&hug's
/ A~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0