Morning äckelväder!


Nu är jag vaken, eller vaknade för kanske en timme sen eller nåt men usch vilket väder!...
Blir att stanna inne idag bara och ta de lungt.

Men ialla fall, glömde ju berätta att min mobil gick sönder i lördags, eller displayen på den gjorde de ialf. IGEN, fy fan vad trött jag blir.. Men har ialf fixat en mobil som jag kan ha så länge av Frida :D får köpa den för bara en hundring, inte dåligt! Inte för att jag vet om den är nåt att ha än men den får väl duga tills jag har pengar att köpa en ny.

Vet inte om jag ska hem till Jonathan sen, känns så onödigt när han är ledig och jag börjar vid tio och måste cykla ända från han till skolan.. Men men får se hur jag gör.
Nu ska jag väcka Bubbin och äta lite frukost kanske.

Hörs sen!
pössssssss

/ A~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0