Läääängtar!


Åh vad jag längtar till midsommar nu förresten. Kmr massa folk från V-vik till Öland så får se vart man hamnar på midsommar kvällen här på Öland :)
Ska bli så j*vla gott med midsommarmat också ;D o drickat är ju inget man inte längtar till heller, haha.
Undra vad jag ska ha på mig då..?
Aja de löser sig nog!

(Random bilder)

Tro de eller ej men jag bara älskar sill, speciellt med färskpotatis och gräddfil med gräslök i till, MUMS! Och allt de andra på midsommar bordet är ju inte så dåligt de heller :p haha.. Jag låter som värsta matälskaren men ah som man säger "Äta bör man annars dör man" och jaaaa, "äter gör man ändå dör man" Men de är ju inget fel och tycka om mat så, bla bla bla -.-'

Jordgubbar, en av midsommarens bästavän, ialf enligt mig! :)



Och b.la dom här ska jag fira midsommar med också så de kan ju inte bli annat än bäst :D
Älskar er, ni är mina absolut bästa vänner,
Charlotte och Jonathan <33


;*
/ A~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0