Kämpa gubben!!

På tal om annat.. Drömde om dig i natt O :( kmr inte ihåg exakt vad, men de var ialf att du låg på sjukan fortf och var nersövd och jag satt o tjöt som bara den med syrran.. Åh snälla gud om du nu finns, gör så att O blir helt frisk och får fortsätta leva sitt unga liv!! Han är inte värd dettta :( Hörde från nån att han kanske är förlamad nu med men jag har valt att inte lyssna på dom som inte riktigt vet, för de blir ofta så när nåt har hänt så snackas de en hel del fast ingen vet om de är sant eller inte.. Allt jag önskar och som jag tror väldigt många andra i stan önskar är att du får komma hem frisk som du var innan, eller ialf att du blir helt frisk, även om de kan ta tid!! Vi alla tänker på dig världens skönaste man och vår egna Björn Gustavsson, du är stark!!! <3<3<3

:'(
/ A~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0