I'm a smarto -.-

Haha märkte inte föränns nu efter så där typ 7+ timmar att jag inte hade laddat upp inlägget innan så de fick åka in nu. Sry!
Sitter i sängen nu med Bubbin bakom mig. Ska snart tvätta bort sminket och borsta tänderna för att sen lägga mig och försöka sova. Fy vad jag har börjat älska att sova asså, haha :) Eller de har jag väl alltid gjort men jag kan verkligen gå och längta till att få gå lägga mig utan smink och fräscha tänder, och bara pusta ut och känna nu kan jag slappna av. Fint som hmm inte snus, fint som äsch kmr inte på ngt, fint som snus är de!

Jaja, babbelmaja... Imorrn ska vi åka in till Kalmar och shoppa lite, hoppas man hittar sig lite fina saker!

Godnatt och sov gott.
PUSS
/ A~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0