Hej på er


ni få som läser mIn blogg...
Igår orkade jag inte eller hann rättare sagt inte att blogga.. Åkte och mötte Josse vid tolv utanför Willys. Gick in och handlade lite sen drog vi till Löga. Dö varmt denna dagen med. Efter ett tag kom Lotta också :)
Badade, var väl inte så varmt i början men sen vande man sig och kunde ligga i ett tag ;p
Efter ett tag igen kom även Jonathan och Jocke med.
Låg och stekte sen vart Jonathan hungrig och vi med för den delen så vi drog in till stan och käka cheesburgare och drack iskall cola zero :D eller jag drack de ialf, haha ;p

Sen satt vi och väntade i flera timmar nere vid hamnen. Lotta drog hem. Så kom Sebbe och Adde förbi och snackade lite med oss. Josse köpte cigg åt Sebbe sen drog hon hem.
Jonathan skulle hjälpa Johan och hans pappa att ta ner alla saker och ställningen nere på torget. Så när dom var färdiga med de så drog vi hem till Johan och käkade och kollade på film.

Kom hem vid elva tiden typ. Dator, tv:n, soooooova <3

Idag vet jag inte riktigt vad som händer.. Bubbin ligger här jämte mig och sover fortf och jag ligger och är as hungrig ;(
Ska nog ta och väcka honom snart!
Senare ska jag till Lotta potta älsk :) ska sova där.

Men kanske uppdaterar sen igen. Blir ju inte så mkt nu på sommaren men men..

Puss & kram, skum BANAN!
/ A~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0