:(

Hur länge ska jag få leva med att ångra mig varje dag? Gå och tänka "gjorde jag rätt eller gjorde jag fel"
Jag vet att jag gick miste om en stor betydelsefull sak i mitt liv, eller sak och sak herre gud, om en betydelsefull människa :/ Du vem du nu skulle ha blivit skulle blivit de bästa som hade hänt mig.. Men jag var rädd för allt den tiden, pga att jag var i en sån djup depression. Mitt hjärta sa ja, mitt förnuft sa nej. Jag vet på ett sätt att jag gjorde rätt eftersoam jag var i de läget jag var i då och eftersom jag inte hade nån att dela dig med.
Jag vet jag vet jag vet. Men jag kan inte låta bli att ångra mig. Jag bara kan inte de.
Imorrn är de ett halvår sen jag gjorde de, de hemskaste jag har gjort i mig liv. :(


Please accept my apologies, wonder what would have been,
 Would you've been a little angel or an angel of sin?


/ A~

Kommentarer
Postat av: Amanda - 17 år och mamma!

<3 Kram

2009-06-20 @ 21:54:10
URL: http://amandasbebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0