Bakis och myslördag med J&L <3


Hej hallå ni där ute!
Idag är en riktig bakisdag för oss alla. Midsommar igår och de var rätt kul tkr jag, till en början ialf ;p Tills jag vart alldeles för full och var typ helt borta i nästan två timmar :/ Fan, jag brukar inte bli så där full.. Dumt av mig. Men men så kan de gå nä inte haspen är på.
Orkar inte berätta så detaljerat om vad vi gjorde igår och så men vi åkte till Köpingsvik, gick upp bland massa berg och kullar där vi hittade Jontes kompisar. Satt där och drack och for in o ut i tälten för att de regnade stup i minuten. Men efter några skurar sprack de upp och vi satt där några timmar innan vi gick ner till campingen. Nere vid campingen var de hur mkt folk som helst. På vägen ner och där nere tror jag jag ramlade 78000 ggr pga av mina skor och för att jag var för full? Usch mina knän gör verkligen ont idag och har sår på båda knänen :/
Slutade med att Jonathan sprutade eld ur mun sen åkte vi bil hem med två mysko turkar, haha..

Lotta och jag var nere o bada förut. I regn och blåst gick vi minsann i och doppade oss två ggr :D skönt och uppfriskande var de även om de inte var så jätte varmt i vattnet :p

Nae nu har jag inte tid och sitta här mer, ska laga mat till oss. Köttfärssås och spagetti blir de. Sen ska vi gå ner till affären och handla massa gott :)
Skriver lite mer sen kanske!

Ps. Usch för all alkohol som finns just nu!


Kiss&hug's
/ A~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0