Äckligt bakis


Lotta och jag kom typ klockan tre inatt. Och då var vi trötta som fan så båda somnade nästan direkt.
Gick upp typ vid tolv för klockan ett skulle vi på kalas hos min moster.
Och fy fan vad bakis jag var, så bakis har jag inte varit på länge.. Men de vart lite bättre efter god mat och en hel del godis x)
Efter kalaset har de bara blivit att sega sig egenom dagen. Serverades tacos och sen sega ännu mer.
Nu sitter jag här och klockan 23:12 och jag är fortf bakis och trött som ett as.
Ska väl snart gosa ner mig med Bubbin tror jag :)
 
Sandwa (sandrakarin.blogg.se) har hjälpt mig med en header till min blogg nu med :) den vart jätte fin tkr jag, inte för mkt heller som många har.. Och  nu ska hon hjälpa mig fixa till bloggen lite :D

Hörs imorrn och TACK Sandra för hjälpen ;*

/ A~

Kommentarer
Postat av: Anonym

FÖR ALLA ER SOM STÖR SIG PÅ DESIREE NILSSON!

läs senaste inläggen o kommentera! ni som har andra åsikter kan också kommentera!

2009-06-07 @ 23:59:21
URL: http://deity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0