Piercingar


Jag har verkligen bloggtorka ;s
Känner inte för att skriva av mig om vad som händer mig osv och inte vad jag har gjort idag för har inte gjort något speciellt ändå så. Men ah..

Kan ju reklamera en bra sida för dig som söker snygga och rätt så billiga piercingar ialf.
Dom har även andra saker med typ som halsband och sånt. Fast dom är inte så snygga enligt mig :p
Men men, här kommer länken ialf!
http://www.galaxypiercing.com

Och här är några av mina favoriter som jag antingen kanske köper själv eller så får man väl önska sig dom?

Navelpiercings






Tungpiercings








Så, in och kolla nu! Om du nu har någon piercing nånstans!
Det fanns inte bara för naveln och tungan utan för andra ställen också ;)

/ A~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0