Ingen tid, ingen ork, ingen lust...


Ja, rubriken säger väl allt?
Jag har helt enkelt inte haft något av de där med Bloggen dom senaste dagarna/veckan..
Har ju varit fint väder varje dag och vi har varit uta o badat nästan varje dag. På korpa! ;p
Men ska försöka bättra mig igen!

Idag vaknade jag i min 1,20 säng med Lotta och Jonathan på varsin sida om mig. Gick upp och käkade frulle sen efter ett tag drog Lotta och jag ut till hopptornen på Lysingsbadet o bada :D Där var de även några man kände och sen kom Mushii också så de var rätt kul :) Hoppade från tian gjorde jag med! ;D

Bubbin och jag tog ett varmt bad för en stund sen, de var riktigt skönt!
Känner doften från nybadad och nytvättad från oss nu! haha..

Snart ska vi äta lite grillat och sen ska vi mysa resten av kvällen (:
Men nu har jag ialf skrivit några rader!


Mys med Bubb ikväll<3

Kiss&Hug's
/ A~

ps. fuck it........................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0