Friday baby!


Tjo bree! ;d
Idag är de fredag, alltså bara 5 dagar kvar till den 29:onde ;)
Och idag är ingen vanlig dag för idag är de Mikan födelsedag :D GRATTIS KOMPIS! <333 Hoppas du får en kanoners dag!

Jahopp, ska jobba ikväll vid klockan 18.00 och framåt. Efter de blir de att parta med Soffa ;D ska försöka ta mig in på palladium kanske, men shhh säg inget ;).

Förresten så tror jag att jag har fått svininfluensan, eller anar lite ialf ;s Svettas typ hela tiden och min hosta har gått över till mer torr hosta som de står att man har om man har den där flunsan :( gaaah jag är dö rädd, men samtidigt så tror jag att jag inte har den men vem vet ;o
Förutom hostan och snor näsan så har jag fått min äckliga bajs mens idag med -.- Hatart! Men men slipper ju ha den på Gotland ialf (y) ett litet plus i kanten ialf..


Åh... 5 och 8 dagar kvar, ÖKA!!

Hörs.
/ A~

Kommentarer
Postat av: ronja

börja ät dom p-piller som jag har, då får du aldrig mens =D

2009-07-24 @ 19:09:51
URL: http://ronijak.blogg.se/
Postat av: tina tran

måste bara säga, att ditt hår är riktigt fint!

2009-08-13 @ 17:39:24
URL: http://tinatran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0