tråkigaste söndagen ever


Fy fan vad seg den här söndagen har varit!
Har typ inte gjort någonting förutom nu på kvällen då jag o Josse var nere på stan o satt på donken o glodde.. Finns ju ingenting o göra nu när sommaren börjar ta slut?! Och speciellt inte på söndagar. Jag hatar söndagar, skulle göra vad som helst för att söndagar inte skulle finnas.
Förutom en värdelös söndag så fick jag ryck på allt förut och tjöt som en gris? Livet känns så jävla meninglöst när inget händer och när de känns som att ingen bryr sig.. Skulle vilja flytta här i från. Helst till Gotland. Men antar att man skulle ha lika tråkigt där och tycka att de inte fanns något att göra om man bodde nån annanstans ;s. Men en sak är säker, jag ska inte bo kvar i den här hålan ialf. Nån dag ska vara den dagen jag flyttar här i från. Så de så.

Nåt som jag skulle vilja bli av med är min deppresion, ska den aldrig försvinna? Den där jävla tabletten som doktorn sa "den är inte beroendeframkallande" hatar jag. De är dom visst! Tar jag inte en på EN dag så mår jag piss? Normalt? Nej. Jag är så trött på att jag måste tänka på att ta den varje dag för att slippa må dåligt. De är sjukt egentligen att ett litet vitt piller kan få mig må bättre? Visst är de bra på sätt och vis men de som inte är bra är att jag måste äta den annars mår jag dåligt? Jag vill inte ha de så längre, jag vill va fri :/ Men de går inte bara att sluta, precis som med alla andra beroenden.. Och när mamma ringde till doktorn och sa att jag vill sluta med den så sa dom bara "då kan hon börja trappa ner" Men va fan de går inte göra en sån sak själv?! Jag måste ha någon och prata med de om, eftersom jag mår dåligt när jag inte tar den. Men men finns ju inte mkt hjälp man får av dom där på bup eller doktorerna.. Efter tre ggr i vintras när jag var på botten och hade pratat med dom så sa dom "de finns inget o göra så du får nog börja med antibla bla bla" ja visst vart de bättre o så men nu är jag trött på att jag måste äta en tablett för att få må bra. Och ja jag står för att jag äter den medicinen. Inget man ska skämmas över och man är inte psykopat för de som många tror. Men ska inte prata mer om de nu, önskar bara jag vart fri från dom, med någons hjälp.


'Don't let someone put you in a box.'

Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer så.
Hade, puss!
/ A~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0