sööndag=blää!


Halloj där ute!

har inte bloggat på två dagar. har väl ingen speciell anledning men har inte haft lust eller så så ja ;p
men nu är jag tillbaks igen :)

I fredags gick jag och min man ner till stan på kvällen, först Morella sen Club 9 och sen tillbaka till Morella :) var faktiskt riktigt kul! Både blev typ lagom fulla tkr jag. Träffade massa göddigt folk med så de var roligt. Soffa kom efter ett tag med så de blev att som vanligt att vi gick in och dansade lite ;D
Lördag, igår alltså så vart de att bara slappa hela dagen. Bubbin var här till 7-8 någonting och vi lagade mat o lite eftersom vi var ensamna hemma. Men vi 8-tiden nån gång tror jag de var så drog han till Fregge och jag drog till Linnea. Hade ingen dricka men fick smaka rätt mkt där så vart lite lagom lullig tills vi kom ner till stan.
När vi var på väg ner för storgatan så började jag och Madde o fula oss typ hade lite "springtävling" vilket slutade med att min sprillans NYA mobil flög ur ur fickan och gled (jag lovar) minst 5-10 meter ner för storgatan :( och självklart så gled den på fina sidan, alltså framsidan så nu är den helt repig :( fan vad jag skrek! Åhh jag ska jämt vara så klantig och inte tänka på vad jag gör förens de redan har hänt -.- men men den funkar ju precis som innan så de är väl bara o ta att den ser ut som jag har haft den i ett år fast jag bara har haft den i tre dagar...

Idag vaknade jag vid ett, seg som fan. Kollade på tv några timmar och sen serverades de tacos på bordet (:
Blir nog att fortsätta kvällen med att bara chilla. Skönt. Och måste ju ladda upp för skolan imorrn med. Dock börjar jag vid ett så de ska nog gå bra att komma i tid och inte vara allt för trött (a).


En rätt så gammal bild på Bubbin som jag gjorde om i vintras när vi hade gjort slut men ändå var vänner för stunden. Haha mongo är vad han är men jag älskar honom ändå! puss till min man (:<3

Nu ska jag nog ta mig ett bad med min Bubbin om jag får med honom. Annars tar jag nog en dusch ist.
C ya! ;*
/ A~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0