Shit...


De var ett tag sen nu som jag bloggade :s
Sry!! Inte för att jag tror att någon bryr sig eller saknar mig men men ;p
Nu ska jag fan ta tag i de en gång för alla och försöka åter igen att blogga lite varje dag!

Drar lite kort om vad som har hänt dom senaste två månaderna.
Jobbade rätt mkt i juli, fyllde 18 29 juli och var super duper glad över en perfekt dag/kväll med fina presenter och fina människor. Så de har bliviten hel del krogen och festande för mig på sista tiden :p
Har även hunnit med Gotland en vecka, 1-8 augusti :) de var jätte kul med fint väder och bra människor!
Efter Gotland har de inte hänt så mkt mer förutom på helgerna då jag har varit på krogen med Soffa o några andra ;P .

Jobbet är väl typ över för i sommar, inga gäster alls kommer och äter längre :/ Men så är de om man har restaurangen på en campingen så klart.. Men även där har de varit kul. Jag trivdes bra i baren så :).

Idag har varit en total bajs dag. Orkar inte prata så mkt om de mer än att du är dum i huvudet när du är så där. Jag tänker inte krypa efter dig när de är du som har varit dum mer nu. Men jag älskar dig ialla fall :(

Nu ska jag ta en varm dusch och sen ska jag krypa ner i sängen och glo på tv hela kvällen med en skål oliver (a).

Här kommer lite bilder från gotland!<3

Johanna, Ullis & jag!


Lotta, Ullis & jag!


Hjärtat<3


Mackan, haha!


Lotta & Bubbin på tofta strand!


Lotta, Johanna & jag! Muppigt.
 
PÖSS!
/ A~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0