måndaaag


Yo bitches!
Idag är de måndag den 24/8 och de innebär att om fem dagar så börjar skolan igen :( tror jag dör, vill inte!
Men får hoppas att de sista året går snabbt och att nästa sommar är snart här!

Idag vaknade jag vid tio och tänkte att jag skulle sova lite till. Nästa gång jag vaknade så var klockan 2 :o fan typ hela dagen hade ju gått då -.-
Lotta kom efter ett tag och när vi var färdiga o hade gjort i ordning oss så drog vi ner på stan för min frisör skulle kolla hur pass slitet mitt hår var och om vi kan färga de brunt. Hon visste inte riktigt än eftersom de är så prepparerat så hon klippte av några toffsar hår som hon skulle färga och se hur de blev ;p
Bubbin var ju med också så efter de satt vi oss vid hamnen och satt o glodde lite.
Nu är Bubbin o jag hemma och väntar på att Johan ska ringa så ska vi åka o grilla nånstans ;D

Förövrigt så tycker jag fortf att den här stan är lika tråkig, de händer ingenting och de finns INGET att göra.
Lika bra att skolan börjar så man har nåt att göra ;s
Imorgon ska Lotta sova hos mig, hoppas vi hittar på nåt roligt då.

Kiss & hug's
/ A~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0