kräftsmak, trött och lite smått depp


jao de stämmer, är/känner faktiskt allt av de där. Åt typ tjugo kräftor var mamma o jag så jag känner den där äckliga kräftsmaken efter nu, usch inte fräscht. Och trött som bara de är jag, fy hatar o va trött xd. Och depp kan jag nog inte svara på helt vrf jag är de men känns som nåt fattas, eller att nåt inte stämmer? Kan inte sätta ord på vad de är men de bara känns deppt helt enkelt ;S Kanske för att skolan har börjat på riktigt nu och för att jag vet att sommaren 09 är helt slut nu? Jag vet inte, sitter här och lyssnar på bästa låten Fields of gold, den är ju inte så glad i sig heller så då blir man väl lite extra depp kanske..
Men men.

Imorrn börjar jag vid tjugo över nio och slutar kvart i fyra, blääääääää säger jag bara! Jag vet en sak jag får deppet ifrån ialf, och de är att jag vet att jag verkligen måste gå in för skolan de här sista året. Jag vet att jag inte kan tänka eller säga "eh de är inte så viktigt, jag tar de sen" eller "skit samma de kan jag göra nästa år" för då går jag inte i skolan längre. Då kan jag inte gå om gymnasiet precis. De vill jag verkligen inte heller men ah. Vet inte hur de här ska gå. Vet inte hur pass svårt de kommer bli eller nånting? Och jag har ju en förmåga av att vara lite lat när de gäller skolan eller att inte kämpa fullt ut ibland. Och nej då är jag inte den som skolkar och har mig massa men jag vet att jag gärna hellre sitter o snackar bort en lektion om de är något svårt/jobbigt vi har fått i uppgift att göra. Men men jag ska fan inte sitta o gräma mig så mkt för skolan. Jag ska och måste gå in för den nu! Samtidigt som jag ska ta dagen som den kmr. Jag tror jag har lite svårt för vissa grejer men då ska jag be om hjälp, kräva hjälp ist för att bara sitta där o skita i de och säga "jag kan inte, jag skiter i de". Nej nu är de absolut allvar som gäller och jag ska göra så gott jag kan.
Ska tänka på vad min kära pappa brukar säga. "Gör ditt bästa, mer kan du inte göra" Japp de ska jag! :)
Haha fan vad jag babblar på om en o samma sak när jag väl vet vad jag ska skriva om..

Aja ska fortsätta lyssna på lite musik o snacka med folk på msn. Snackar även med min älskade syster nu :) saknar henne sååååååååå!



Kiss & hug's
/ A~

Kommentarer
Postat av: Milla

Jag känner PRECIS likadant när det gäller skolan :O Kändes som o läsa mina egna tankar :O Läskigt :P Men det är jobbigt =/ Vi får väl försöka =)

2009-08-31 @ 21:17:19
URL: http://camillakanth.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin blogg! :D

2009-08-31 @ 22:10:41
URL: http://indas.blogg.se/
Postat av: emma

tack (: vad gör du ikväll?

2009-08-31 @ 22:11:29
URL: http://metrobloggen.se/frokenbitterfitta
Postat av: Milla

Sv: jo jag känner oxå sjukt mycket press nu, att man inte orkar, men att man ändå verkligen vill försöka ta sig i kragen o göra sitt allrså bästa! Som sagt, bara o bita ihop -.-

2009-08-31 @ 22:52:35
URL: http://camillakanth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0