i mina drömmar...

...finns du, i mina tankar finns du, i mitt inre finns du, i mitt hjärta, min hjärna. Överallt. Kan inte låta bli tänka vem du hade blivit, hur du hade blivit och hur jag hade blivit med dig.
Ibland ångrar jag mig så himla mycket. Eller de gör jag hela tiden men vissa dagar är värre än andra. Bara tänker på att jag tog bort dig för att andra ville de, för att jag var så ensam och ingen ville hjälpa mig :(
Om jag kunde spola tillbaka tiden nu och få de ogjort skulle jag gjort de. Jag lovar er. För de första så var de värsta beslutet jag har tagit i hela mitt liv, för de andra var de det hemskaste jag har gjort i hela mitt liv och för de tredje så var de den absoluta smärtan jag har känt i hela mitt liv. Händer de igen vilket jag inte hoppas på att de gör nu så kmr jag inte göra samma beslut som sist.

Jag ska aldrig glömma att jag kunde ha låtit dig stanna och blivit något stort för mig. Aldrig.
Mina tankar kommer alltid finnas kvar runt de du skulle ha blivit och vem du skulle ha blivit.

Forever in my mind's and forever in my heart. You stay there.</3

Bild på mig och mitt kusinbarn. Underbara flicka!




Tårar & ångest.
/ A~

Kommentarer
Postat av: MARIA

jättefin bild!

2009-08-31 @ 22:31:18
URL: http://mariadaos.blogg.se/
Postat av: elin

texten var rörande och han ser att den kom direkt ifrån hjärtat, fy fasen vad hemskt att vara med om någonting sådant.

2009-09-01 @ 19:27:48
URL: http://elinwetterling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0