hejsan hoppsan...


....lillebror! höhö
inte orkar blogga idag.
Men går egenom dagen lite kort.
Vaknade vid ett eller nåt. Gjorde mig iordning och lite sånt. Vid klockan fem stod kalas hos kusinen på schemat. Jonathan är nu hela 10 år! Tiden går fort och jag o alla andra blir bara äldre o äldre :|
Men men, efter de kom Lotta. Chillade lite sen drog vi ut på en cykeltur, haha. "CYKLAR MED L8"
Cyklade runt lite och efter ett tag fastnade vi på Morella ett tag där lite folk var. Tog en öl och några cigg sen drog vi hem och kollade på vårat älskade program Paradise Hotel ;D haha jag är nog beroende av de programet.. Nu är paren klara för finalveckan, synd att Susan åkte ut men men. Kan knappt bärga mig tills imorgon och se vad som händer då =)

Nu ska Lotta och jag sova, imorgon väntar en dag på stan ;D hoppas på att man hittar sig lite snygga kläder då eftersom lönen trilla in på kontot idag! Och så hoppas jag på att mobilen och linserna kmr imorgon med!


ÄLSKA Paradise! ;)

Nae, god natt på er (?)
Kiss & hug's
/ A~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0